Interactive Game

Interactive Game - En sjov aktivitet der udfordrer fysik og overblik

Vores Interactive Game er en unik kombination af lys lyd og spil.
De trådløse sensorer er forbundet med pointtavlen og giver mulighed for sjove kampe mellem deltagerne.

Interactive Game leveres med 10 sensorer, pointtavle monteret i kuffert, med opladestation til både sensorer og tavlen selv.
Sættet kan udviddes op til 20 sensorer.
Sensorerne har en indbyrdes rækkevidde på 10 meter, så total rækkevidden er på op til 100 meter fra pointtavlen!

Interactive Game kan  købes sammen med både Arenaer, Forlystelser og som kit til playstructures / klatrestativer, men kan også eftermonteres på eksisterende forlystelser med et holder-kit.

Der er 6 forskellige spil indbygget i systemet, og derudover nogle tema'er uden konkurrence element for de mindste.
Standard spiltiden kan indstilles til 45 sek., 90 sek., 180 sek., 270sek., eller 600 sek

De 6 spil og de indbyggede tema'er er forklaret nedenfor

Fang lyset

Sensorerne lyser tilfældigt i farverne rød og grøn. Flere og flere sensorer lyser som spillet skrider frem.
Scor så mange point som muligt ved at jage lysene i din egen farve.
Den spiller, der rører flest sensorer i egen farve vinder!

Stjæl lyset

Én rød og én grøn sensor lyser tilfældigt. Begge vil slukke når den ene sensor berøres og 2 nye sensorer vil lyse op. Sørg for at du altid er først og få flere point end din modstander
Den spiller, der rører flest sensorer i egen farve vinder

Tilbage til start

Alle sensorer blinker grønt - vælg den grønne ”Hjem” sensor. 
Alle sensorer blinker rødt - vælg den røde ”Hjem” sensor.
Spillet starter, og spillerne skal nu tilbage og aktivere ”hjem” sensoren mellem hver tryk
Den spiller, der rører flest sensorer i egen farve vinder!

Tilbage til start er super sjov monteret på en Bungee Run, på en Slide eller på en mindre forhindringsbane

Flest Hits

Spillet vindes ved at være den første der markerer det valgte antal sensorer I sin egen farve.

På Scoreboardet vælges hvor mange hits man skal have for at vinde.
Der kan vælges at spille til 10 – 25 - 50 eller 100 hits.

Dette spil er tids-ubegrænset. Hvis spillet ikke fuldføres, går systemet på standby, og kan startes igen ved at markere en vilkårlig sensor.

Huskespil

Målet er at finde 2 sensorer med samme lyd.
Når det lykkedes, lyser begge sensorer blå, og holdet får et point.

Spillet kan også spilles alene.

Hvis man har mere end 10 sensorer, kan man med fordel også bruge 2p/2p indstillingen. Fordelen ved dette er at 2 grupper kan spille samtidigt i hvert deres område.

Spillet varer i 3 minutter, og der vil altid blive brugt et lige antal sensorer. Har du f.eks. 11 sensorer tilsluttet, vil systemet kun udnytte de 10.

Timer

Spillet vindes ved at være hurtigst til at markere alle sensorer i holdets farve.
Der er 2 spilområder, og i hvert område kan bruges fra 0 til 20 sensorer.

Spillet vil f.eks. fungere rigtigt godt i en forhindringsbane, hvor der kan placeres sensorer hele vejen igennem.

Tiden starter når den første sensor markeres. Der er ikke en ”slut sensor” så tiden stopper først når alle sensorer er markeret.
Når begge hold er færdige, vises vinderen på scorebordet.

Tema mode

Temaerne for Interactive Play System fungerer uden konkurrenceelementet og Interactive Game er derfor også attraktivt for de mindste brugere! 
Et tema er en kombination af lys, musik og lyd. 

Sensorerne tænder tilfældigt i forskellige farver og når en sensor berøres, høres en lyd, der passer til temaet. 

Forestil dig selv i en middelalderborg, en udfordrende jungle eller et festlig diskotek. 
Berøring af sensorerne med matchende lyde gør oplevelsen komplet.